ნებისმიერი ბიზნესის მართვის დროს წარმოიქმნება საოპერაციო ხარჯები, როგორიცაა: იჯარა, თანამშრომლების ხელფასები, კომუნალური გადასახადები, დაზღვევის გადახდები, ლიცენზიის საფასური, მარკეტინგული და სარეკლამო ხარჯები, რესტორნის მართვის სისტემის საფასური, სამზარეულოს ინვენტარის შეძენის ხარჯები, შეკეთების ხარჯები და ა.შ.

საოპერაციო ხარჯების გატარების მიზნით:

  • აირჩიეთ ფინანსები > საოპერაციო ხარჯი
  • დააკლიკეთ ღილაკს ‘დამატება
  • აირჩიეთ თარიღი, ჩაწერეთ თანხა, აირჩიეთ საოპერაციო ხარჯის კატეგორია, სიიდან აირჩიეთ პასუხისმგებელი პირი
  • აირჩიეთ გადახდის მეთოდი
  • გრაფაში შენიშვნა ჩაწერეთ გადახდასთან დაკავშირებული კომენტარი ან შენიშვნა.

გაითვალისწინეთ, ნაღდი თანხით გადახდა აისახება სალაროს რეპორტში და სხვა რეპორტებში.