სისტემაში თანამშრომლის დამატება ხდება მისი მოსვლის და წასვლის დროის აღრიცხვის მიზნით. მსგავსი აღრიხვა ეხმარება ბიზნესის მფლობელს აკონტროლოს თანამშრომლების მუშაობის ხანგრძლივობა.

  • აირჩიეთ ადამიანური რესურსები > თანამშრომლები
  • დააკლიკეთ ‘დამატება
  • სისტემა ავტომატურად მიანიჭებს დოკუმენტის ნომერს
  • აირჩიეთ თარიღი, შემდეგ თანამშომლის სახელი
  • სისტემა ავტომატურად დააფიქსირებს თანამშრომლის მოსვლის დროს რომელიც ემთხვევა კომპიუტერში არსებულ დროს
  • მიუთითეთ თანამშრომლის წასვლის დრო
  • გრაფაში ‘შენიშვნა’ ჩაწერეთ თქვენთვის სასურველი შენიშვნა ან კომენტარი
  • დააკლიკეთ ღილაკს ‘შენახვა’

სისტემა განახორციელებს დარეგისტრირებული თანამშრომლის მუშაობის დროის აღრიხვას რომელიც თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ თანამშრომლების სიის გვერდზე სვეტში ‘დრო სულ