ადამიანური რესურსების მენეჯმენტი

დაქირავება

  1. ახალი თანამშრომლების გასაუბრებაზე მოწვევა რეკომენდაციების საფუძველზე
  2. ახალი თანამშრომელბის გასაუბრებაზე მოწვევა რეკლამის მეშვეობით
  3. აპლიკანტებისთვის ინტერვიუს გამართვა დასაქმების მიზნით

ტრენინგი

  1. ახალი თანამშრომლისთვის რესტორნის გარემოს გაცნობა
  2. სამუშაოს პირობების გაცნობა
  3. ტრენინგის პროგრამის შემუშავება ახალი თანამშრომლისთვის
  4. ტრენინგის ჩატარება ახალი თანამშრომლებისთვის
  5. თანამშრომლების პროგრესის შეფასება ტრენინგის პროცესში
  6. ხელშეკრულების გაფორმება
  7. თანამშრომლების ტრენინგის წარმატებული შედეგების შესახებ წერილობითი რეპორტის მომზადება

სამუშაო ცვლის დაგეგმვა

  1. ცვლის სამუშაო განრიგის ანალიზი
  2. თითოეული ცვლის საჭიროებების დადგენა
  3. სამუშაოს გადანაწილება ოფიციანტებისთვის, სამზარეულოსთვის, დამლაგებლებისთვის და სხვა პერსონალისთვის
  4. სამუშაო ცვლის განრიგის შეცვლა
  5. თანამშრომლების გადანაწილება სამუშაო ადგილებზე თანამშრომლის ეფექტიანობის ოპტიმიზაციისთვის
  6. თანამშრომლის გამოძახება სამსახურში, თანამშრომლის განთავისუფლება, ან სხვა სამუშაოზე გადაყვანა გაყიდვების შედეგების და სხვა საჭიროებების მიხედვით
  7. თანამშრომელთა სამუშაო განრიგის შეცვლა, დასასვენებელი დღეების დადგენა და ა. შ.

ზედამხედველობა და თანამშრომელთა განვითარება

  1. თანამშრომლებზე დაკვირვება და დაბალი შედეგების მქონე თანამშრომელის შეფასება
  2. თანამშრომლებზე დაკვირვება და მაღალი შედეგების მქონე თანამშრომელის შეფასება
  3. დაბალი შედეგების განხილვა თანამშომელთან
  4. დაკვირვება თანამშრომლის მლიქვნელურ ქცევებზე უსაფრთხოების გათვალისწინებით
  5. სამუშაო გარემოში არსებულ პრობლემების თანამშრომლებთან განხილვა
  6. არა სამუშაო პრობლემების თანამშრომლებთან ერთად განხილვა
  7. გასაუბრება თანამშრომლებთან რომლებიც ხშირად აცდენენ სამუშაოს
  8. დაბალი შედეგების მქონე თანამშრომლის სიტყვიერი ან წერილობითი გაფრთხილება
  9. შეხვედრების ჩატარება თანამშრომლებთან
  10. მენეჯერული პოზიციისთვის თანამშომლის შერჩევა და მისი მხარდაჭერა
  11. თანამშრომელთა დაწინაურება და/ან ხელფასების ზრდა
  12. ცუდი შედეგების მქონე პერსონალის სამსახურიდან გათავისუფლება

ფინანსური მენეჯმენტი

ბუღალტერია

  1. მომწოდებლების გადახდების ავტორიზაცია
  2. ხელფასების გადახდა
  3. სალაროს დათვლა
  4. ბანკში თანხის შეტანის მომზადება
  5. გარე აუდიტორებისთვის აუდიტის ჩატარებაში მხარდაჭერა
  6. ცვლის დასრულების შემდეგ ნაღდი თანხის ბალანსის გამოყვანა
  7. მოგება-ზარალის დაანგარიშება

ხარჯების კონტროლი

  1. მომგებიანობაზე ზეგავლენის მომხდენი ფაქტორების განხილვა შესაბამის მენეჯერებთან
  2. რესტორნის გაყიდვების, პერსონალის ხელფასების, დანაკარგების, მარაგების და სხვა ფინანსური მონაცემების შემოწმება

ადმინისტრაციული მენეჯმენტი

ცვლის დაგეგმვა / კოორდინაცია

 

გამოიწერეთ ჩვენი ელექტრონული ბიულეტენი რესტორნის ბიზნესის მართვის რეკომენდაციების შესახებ