სისტემის ახალი მომხმარებლის ანგარიშის შექმნის საჭიროების შემთხვევაში უნდა განახორციელოთ მისი რეგისტრაცია:

  1. მართვის პანელში აირჩიეთ ‘ადამიანური რესურსების მართვა
  2. შემდეგ აირჩიეთ ‘მომხმარებლის მართვა
  3. დააკლიკეთ ‘დამატება
  4. ჩაწერეთ: სახელი, ელ ფოსტა, ტელეფონის ნომერი, თანამდებობა
  5. მონიშნეთ ობიექტი სადაც მუშაობს მომხმარებელი
  6. შემდეგ აირჩიეთ ‘დიახ
  7. ჩაწერეთ პაროლი, გაიმეორეთ იგივე პაროლი
  8. ოფიციანტისთვის მიუთითეთ პინ კოდი (სასურველია გამოიყენოთ ღილაკი ‘ახალი პაროლი‘)
  9. მონიშნეთ ფუნქცია რომელიც ენიჭება მომხმარებელს სისტემაში მუშაობის დროს (მაგ: ოფიციანტის შემთხვევაში საკმარისია მონიშნოთ უფლება ‘POS’
  10. ჩაწერეთ წაშლის უფლების კოდი რომლითაც ისარგებლებს მომხმარებელი სისტემაში შეკვეთების წაშლის დროს (არ მიუთითოთ ეს კოდი თუკი ამ უფლებას არ ანიჭებთ მომხმარებელს).
  • თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ იმდენი მომხმარებელი რამდენიც გსურთ, სრულიად უფასოდ.
  • სისტემა ითხოვს რომ ოფიციანტის რეგისტრაციის დროს მითითებული იქნეს ელ.ფოსტის მისამართი, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ მას უფლება ექნება ქონდეს წვდომა მართვის პანელთან.
  • თუ გსურთ თანამშრომლების სამსახურში მოსვლის და წავლის დროის აღრიცხვა, აირჩიეთ ‘ადამიანური რესურსების მართვა‘ > ‘თანამშრომლები’ > ‘დამატება’.

საჭირო ლინკები: